Kenia - Reisverslagen van Iris Vergouwen - WaarBenJij.nu Kenia - Reisverslagen van Iris Vergouwen - WaarBenJij.nu

Kenia

Van 1 mei t/m 30 juli ga ik als verpleegkundige stage lopen in Kenia! Als eerste ga ik stage lopen in een ziekenhuis in de stad Kisumu. Na 6 weken wisselen we en ga ik stage lopen bij gehandicapte kinderen en een baby home in Rangala, dit is een dorpje op het platteland. Natuurlijk ga ook ik een reisverslag bij houden en ga proberen er om de week eentje op te zetten.

Recente Reisverslagen:

14 Juli 2014

Matatukwaaltjes en voetbalstress

28 Juni 2014

I love Kenya made in China

21 Juni 2014

Massai mannetjes

15 Juni 2014

Shaking cocktails

31 Mei 2014

Blije bakkes
Iris

Jambo! Vanaf 1 Mei ga ik als verpleegkundige 3 maanden stage lopen in Kenia. Ik ga hier stage lopen in een ziekenhuis en bij gehandicapte kinderen. Ook gaan we natuurlijk nog een hoop leuke dingen doen en bezoeken. Ik zal proberen regelmatig een verslag erop te zetten zodat jullie mij kunnen blijven volgen! X Iris

Actief sinds 17 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 14575

Voorgaande reizen:

01 Mei 2014 - 30 Juli 2014

Kenia

Landen bezocht: